Two young teachers, Malte and Liv, are spending their summer holiday on the Mediterranean coast, when they are suddenly attacked by three young men. The incident escalates and Liv is sexually assaulted. Two years later Malte and Liv are not only still together, but are demonstrating an amazing strength in dealing with the traumatic experience. They are determined that it will not tear them apart. But when Malte has a chance encounter with one of the perpetrators, he finds himself driven to seek revenge and sets out in pursuit. However, once he is facing the longed for confrontation, he realises that the situation has gotten out of control once again. He hasn't told Liv, he didn't call the police and now the couple's fragile relationship, which they have fought so hard to preserve, is put to the test once more.