In a small town in Florida, a rather surly young French woman accompanies her mother to a routine medical check-up in order to translate for her. When she discovers that the appointment is with a gynecologist, she's taken aback. But that's only the first of the surprises in store for her, and, what's more, she won't come out of it unscathed.