May 1996, Anne and Fédora, two fourteen-year-olds a little different and on the sidelines of their class, are invited to Julia Ferrari's party. Julia is the most popular girl in high school. For Anne it's a first and perhaps the possibility of at last being integrated. But the party unfortunately doesn't turn out as planned.