The vacant lot next to El Harrach is witness to unusual thrill and agitation on this late summer afternoon. Large amounts of cash are circulating among the loud crowds. To the side rams, held on leashes by some proud-looking young men, are bleating. Habib and his sheep are getting ready for combat. Once all the bets are in, the referee asks the owners to bring their rams to the ring. The fight may now begin.