In the Argentinean pampa, the land around Colonia Hansen are among the most fertile in the world. For a long time, millions of cows lived on them in the open air. It was said that the best beef was Argentinean. Now, vast fields of organically modified soy have taken the place of the livestock and cover the plains until the horizon.