Living in a world of role play, Miguel spends all his time playing with his sister Clara. They have a close bond that is made even more intense by Clara's illness. Yet despite all his efforts, Miguel senses that there's something missing in Clara's life that he cannot give her. Time is running out, and her health is deteriorating. One evening, he decides to approach a young man.