A small seaside resort destined to disappear into the sea. The inhabitants have been ordered to leave. Between those resigned to their fate and those who resist, a former candidate for a reality TV show who jogs, and a porn movie actress wraps up DVDs. And in the nearby pine tree forest some people still wander round at night in search of themselves.