Mathias is a young, somber and withdrawn man, whose melancholy and anxieties prevent from living a full life. He's barely surviving and no longer knows how to talk to the woman he loves and makes a stranger believe that, like her, he's suffering from a serious illness. He no longer knows how to live because he doesn't yet know that life has more imagination than he does. Because he doesn't yet know that we can die several times over - to be reborn again.