Lina, is a chinese young mother and loving wife full of dreams. In order to bring an extra money to her household, she leaves her family and flies to Paris for a season of hard work. But on the streets of Belleville, the dreams are not are as bright as she expected, and she may have to sacrifice in a way she had never dreamt about...