They don't know each other, but they are all to decide on the fate of a fellow human being.
Before being judges, attorneys, or jury members, they are first of all men and women at a crossroads in their lives, with their dreams and their secrets, their hopes and their limitations, all beneath the same sun, each with their own dark side.