A certain François, about whom we'll know nothing, seems to have landed in Mayenne. He goes from house to house, from not profit groups to city halls, from a senator's office to a goat farm, and asks those he meets, including goats, if they feel as though they are represented politically. A way of sparking discussions about democracy and how to make it come at last.