Djam, a young Greek woman, is sent to Istanbul by her uncle Kakourgos, a former sailor with a passion for Rebetiko, to find a rare part that will repair their boat. In Istanbul, she encounters Avril, a nineteen-year-old French girl, alone and without any money, who came to Turkey as a voluntary worker with refugees. Djam, generous, cheeky, unpredictable, and free-spirited, takes Avril under her wing on the way to Mytilene. A journey filled with encounters, music, sharing, and hope.