An escapade in Paris. The director plays at being a tourist and films an ode to the browns and golds of fall. Starting from the Parisian region and by taking the tram, he observes sunrise beneath the arches of the bridges of Paris, where joggers pass by, backlit. Lights and colors form the main subject of this journey beneath the flamboyant foliage that bring the film to an end on the banks of the Seine.