The restoration of a mill in the canton of Villeneuve-de-Marsan, Landes, after almost fifty years of abandonment and left in a state of ruin. From 1995 till 1997, year when he was reopened, the first version of grain, in front of a very admiring public!
The Restoration of walls, roof, restoration of wheels and grindstones, creation of two frescoes. It is more about a document than about a documentary because the mill will be restored only in fifty or a hundred years, if it must be again.