Ivan, alias "Big Daddy," lives to the rhythm of his own rituals. He has isolated himself from the exterior world and only leaves his home to go to the gym and to the parties where he works as a bouncer and porter. His forearms are tattooed with his sons' names – Justice and Jason – whose return he secretly awaits.