In a bar, scantily clad young women and men in suits encounter each other for the first time. The women are there to keep the men company and don't seem to mind overt cruising. Everyone drinks, has fun, and spends the night in htis bar, forming ambiguous relationships, giving into lascivious games and conversations full of innuendo, without things leading to sex.