Jacques, Marco's neighbor, has been without a job for many years. His wife has just died and he withdraws into himself. He refuses to see his daughter, Cynthia, who has chosen Moussa as her partner, a man very different from her father. Killing time in front of the television, he becomes seduced by extreme right-wing speeches. Moved by this lonely man, Leila gets him to bond again with his daughter.