Julia is looking for her brother. She posts a message on Facebook. But she's not the only one. Other people are also trying to find their relatives on social networks. From different countries, these people's loved ones seem to be gathered together in a strange kingdom. They will be bound together for eternity, by what turned their worlds upside down.