Mr Zhou finds himself in a street in Belleville, a neighborhood in Paris. He has "fallen from the sky" to look for Gine, his wife who has disappeared. When he accepts a badly paid job, he meets Liwei, a young man who arrived from Croatia illegally a few months earlier with his younger brother. Together, they set out to find Gine; they are helped in their search by Anna, a prostitute.