When he was a child, Wilnor didn't see himself as being black, because of his light skin he thought that he was seen as an Orange child. As an Actor today, Wilnor is still conflicted because being Black also means that he will only get roles which portray negative racial stereotypes of Black men. In deep introspection he sought for some answer and found his childhood computer, he explores a video game he started creating when he was 11 years old.