Soused, a prison guard, moves into a village. His neighbours across the street are a jobless hypochondriac and his wife, Jana, a saleswoman in a local minimarket. One day Milan, a hustler involved with prostitution stops at the minimarket to buy cigarettes. It turns out to be a life changing event for Soused and his neighbours...