Zaneta constantly struggles and never gets exhausted. She is Roma and the mother of a young daughter.
Searching for work and dignity, she struggles to integrate into Czech society, which is hostile to her. Her daily life turns stormy when, threatened by loan sharks and white collar baillifs, her companion David opts for illegal activities. Zaneta tries to stop him and to find a solution to their misfortune.