Two old friends meet in a bar. One, Guillaume, is depressed, and the other, François, half-listens to his friend's problems. Everything is going well until Guillaume goes away for a short time, leaving François alone at the counter. They don't know it yet, but during this short moment something will happen that will change the course of life for one of the two men.