Félicité, proud and free, is a night singer in a Kinshasa bar. Her life is turned on its head when her fourteen-year-old son is the victim of a motorbike accident. To save him, she throws herself into a reckless search for money, which takes her through the streets of an electrified Kinshasa, a world of music and dreams. In the process, she crosses path with Tabu.