Jules had been hard at work rehearsing the steps to «Billie Jean» for the end-of-the-year show. That same year, he jumped onstage in the middle of a post-rock concert, took off his shirt, leapt into the crowd. That’s when we started to film him. Then we offered to spend a day in a studio and film him dancing.