Medicis in Rome. Camille is accompanied by her husband, the famous writer Marc Landré. When a strange rivalry takes shape between them, Camille bonds with Axèle.
But who is Axèle really? A total artist, who never compromises and confuses herself with her oeuvre? Or a ghost?
This year at the Villa Medici, where bodies and souls free themselves, no one will come out unscathed.