When Tancrède goes to the post-detoxification center to collect his dead brother's things, he becomes acquainted with one of his friends, Elettra. The young girl, starts their exchange around a mistake, will depict their torments with drugs, falling into states of dereliction to states of enthusiasm marked with hope.