Each month, at Fleury-Mérogis, women come and visit a son, a father, a brother, or a boyfriend. On this particular day in the middle of August, the heatwave makes their waiting unbearable. As they move forward from security bay to security bay, ties are formed and break apart, and tension grows until they let their bitterness explode.