Anne abruptly wakes up with a silly idea in her head: her father, Jacques, has a bone stuck in the back of his throat. Once the nightmarish fantasy has faded, this thought quickly becomes an obsession for Anne but also for her husband, Benoît, whom she drags into a burlesque and anguishing quest for the truth.