Bitterly disappointed, Clément recalls the wonderful time when he was a sommelier at Fossé Saint Ange, Gaby la Fourchette's chic and trendy restaurant. This incredible chef would even draw lines with Balsamic vinegar on the edges of plates, surely a sign of a great cook. Who could have thought that one day, for one little inch...