John, the singer of a English rock group touring France, learns that his father, a tough and egocentric man, has died. In the wings of the auditorium where the evening concert takes place, John will experience emotional turmoil and contradictory feelings provoked by this death.
Special prize for artistic direction awarded to Ananda Safo at the Rencontres du court métrage de Bourg en Bresse 2015.