When they were children, they all scavenged in Phnom Penh's open-air rubbish dump in order to survive.
This is where Christian and Marie-France, a pair of French travelers, first met them more than twenty years ago. There and then the couple decided to do whatever was necessary to get these children out of this hell. To date, Christian and Marie-France have enabled almost 10,000 children to have access to education so that they can create a future for themselves.