In Montreuil, on the border of a small ordinary city, shines a small Korean restaurant, livened up by a fighting and attentive woman: Mrs. Lee. I am a sociologist and I chose to be a cook. It is an unexpected, ordinary and fabulous journey, in a distant here where traditions and questionings, femininity and feminism, cooking and cultures mix.