Nondescript fragments that are reworked, reassembled, slowed down, and joined together in loops, taken from Greek popular movies of the 1950s and 1960s. These fragments are accompanied by short extracts from poems written by Greek authors and music composed by Manos Hadjidakis. This film is an audiovisual collage that evokes a return to contemporary Greece, in the heart of Athens.