In March 17th, 2013, in Plogoff, a piano appeared on the coast of the Point of Raz. The curiosity aroused in the inhabitants of the municipality knew how to create magic, as if it was about a message, about a divine revelation. The movie Plogoff would be the answer to the questions aroused by the presence of this piano on the cliff. The movie aims to be the track of an environment which moves, a bright archive of a time pasted which enlightens us towards the horizon.