In their bedroom, three Eve's from the future, cloned robots, practice absurd gymnastical movements . They metamorphose into three Marilyns, articulated dolls, roaming in the overloaded streets of Hong-Kong through a continuous flow of people and stigmas of a consumer society stressed by the sound and visual surfeit of information.