A robot doll that is a blend of Alice in Wonderland and a Hollywood actress from the 1930s hosts a program of films in an old-style movie theater, in which she appears on screen. A story within a story in which the automated heroine tries desperately to find a way out, and ends up being put up for sale as a collector's item in a Chinese auction house.