Serge is a young, introverted maverick screenwriter. One day, he snags an important meeting with a line-producer to whom he presents his absolutely cryptic script. The producer doesn't understand a thing and leaves without telling him anything. Since then, Serge has been waiting at home. At the same time, a man wearing a strange grotesque mask wanders about and observes the world around him.