One day, on the telephone between Beirut and Paris, my mother tells me: Your fahter has serious money problems, he has no choice, he has to sell his school, the banks have no scruples. I hear the loss and feel unsteady.
I have always been the headmaster's daughter of the school La Colline Libanaise and I cannot imagine it any other way. I decide to go home.