Sabrina, Rawad, Said, and other young Palestinian refugees born in Lebanon enter the photo studio one by one. The rules of the game are simple. They all choose a backdrop for their portrait from among four mythical cities: New York, Paris, Beirut, and Jerusalem. They each talk about themselves, project, and question. They all share a nostalgia for a land they don’t know and they may never know: Palestine.