On the African continent, informal economy has imposed itself as the first source of revenues for its inhabitants. The street has become a terrain conducive to all types of trade. Today, two out of three city dwellers make a living from makeshift activities. Everyone can find their place and construct their business. It's the only way to survive in a society undergoing huge economic development and faced by inequality. In Yaoundé, the capital of Cameroon, we follow the daily lives of these people who work to survive.