Americans converse innocently and evoke recent experiences. One is too big, the other one explains how she( makes hair from leafs. The light oddity of their lives slides little by little towards a bigger supernatural, with always the same daily logic. These fellows tell their second life. The documentary recording gets the nature of the disorder, or rather the redoubling of the rules of their lives.