Danger Dave, or the tribulations of a professional skater at the end of his career but who has no desire at all to stop. Over five years, a filmmaker investigates the downfall of a man who no longer manages to maintain a professional level because his life is one long, endless party. As time goes by, the relationship between the filmmaker and the subject develops and a character evolves in spite of the film. Danger Dave, or the strange, uncompromising adventures of a passion experienced in the fog.