Laure is a flight attendant who wants a child. Oussmane is a musician who wants to become famous. Kahina is a prisoner on leave for Christmas who wants to see her son. They will meet, get to know each other, help each other, and clash in the pursuit of their dreams. Together they will try to answer the questions: How does love grow and develop? How do we make love?