In Paris, I can only film the sky and show these images on YouTube, driven by my unshakeable love for Syria.
An encounter arose from the tension created by my distance, my country, and the revolution. A young Kurdish filmmaker from Homs "chatted" with me: "If your camera was here in Homs, what would you film?"