Filled with hope, a neapolitan singer turns up in New York where renowned American musicians wait for him to register his first record. It is the opportunity of his life. Unfortunately, things get complicated very fast. He had hardly had time to walk on the New York macadam, that he is a victim of a sudden and violent loss of his voice.