A Frenchwoman in Manhattan, in danger of being deported because of her relationship with a recently arrested drug offender, enters into a marriage of convenience with a stranger that is arranged through an agency. But even though the two are not supposed to even meet, her new husband starts taking his faux wedding vows entirely too seriously.