When their main informer is gunned down, the vice squad policing a crime-riddled suburb of Paris are forced to recruit a pimp, Dédé, to help ensnare a gangland boss, Massini. When Dédé refuses to cooperate, the police squad, headed by the ruthless Palouzi, put pressure on his prostitute girl friend to force his hand...