Julia plays her answering machine—it's her mother. Without waiting until the end of the message, she rushes off to the train station to meet her. As the moment of her meeting with her mother draws nearer, her anxiety grows. Julia waits amidst all the noise and the bustling crowds. People seem to be talking to her, and the train station becomes a stage in which Julia's life is played out. But what did she hear in the message her mother left her?