Fifty-four-year-old Louise washes thirteen-year-old Tiphaine's hair, just as she does every day. Tiphaine would gladly let the ritual drop: she'd like her grandmother to give her some breathing space. But for Louise who raised her, it's hard to let go. What's more, Tiphaine didn't always have this beautiful long hair.